~Ti-s~ Väkommen till mitt liv som ung emo/scenecore-bloggare!

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Ti - 21 november 2011 18:19


Jag var såååå nervös inför de här proven. Ni vet, sådär så man kallsvettas minuterna innan?

Jag har ganska höga krav på mig själv. Och, jag har haft alla rätt, på alla prov, i ett helt halvår, så jag tål inte att ha ett ända fel, eller minus.

Jag blir alltid väldigt nervös inför prov, så jag mår dåligt på kvällarna, även ifall det är en hel vecka kvar! Det här är ett ganska stort problem för mig...


Jag brukar plugga jättemycket inför vartenda liten diagnos.


Men ni ska veta hur glad jag blev när jag fick tillbaka mina prov och fick se resultaten!


 På matte-provet fick jag 23/23 på, och på NO-n fick jag B+  

( Jag var den ända i klassen som nådde B+   )


Man blir så glad då, åsså är problemen och bekymmerna borta i någon vecka, sedan kommer nästa prov-oro  


Yeah, kram  




Ärligt talat, ÄLSKA JORDNÖTS-SMÖR!!!    

   

     



Av Ti - 21 november 2011 17:43



Tänkte tipsa om en jättebra låt ( tycker jag, verkligen! )!

Jag har nämt Adept tidigare, va?

A, men , nu tipsar jag om låten Death Dealers, av Adept.  Finns på skivan "Death Dealers"  


Själv tycker jag den är Jättebra!

 

The  Ivory Tower , är också en av mina favoriter!

 

kram 

 

  

Av Ti - 21 november 2011 08:30

MOHAHAHA! Har fixat mina hårförlängningar!

Tvättat med shampoo och balsam, fönat, plattat, och borstat tre gånger! Tog mig en timme nu på morgonen...

Men nu är det så lent, rent och glansigt som nytt!

WOW! :D

Måste göra detta oftare...

Har sovmorgon, jag bloggar mer när jag kommer hem efter skolan.

Före löshåret:

Efter:

   

Kram <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag är 13 år, jag spelar piano på en ganska hög nivå ( love love ) och jag totalt ÄLSKAR allt inom kategorin "skönhet". Ja, som alla tonåringar vill jag vara så vacker som möjligt! XD
Min blogg kommer att innehålla foto

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om? Hur kan jag förbättra bloggen?
 Min fritid och vardag
 Mer foton
 Styling ; hår, smink, kläder.
 Allt är pefect!
 Roliga klipp från youtube
 Videobloggning
 Dagens outfit
 Övrigt ( och isåfall vad då? Komentera i ett inlägg! )

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards